Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Thursday

About That Girl





Really Sebenarnya aku memang dah lama minat kat dia aku pernah jugak test mintak couple ngan dia.Lame dah aku dah lupa dah bila bagi orang dia tak cantik.Bagi Orang dia Control CUN.Bagi orang dia CONTROL ayu ape aku kesah aku dah minat kat dia aku minat lah sampai bila bila..Really aku nak stay ngan dia lama lama aku malas nak cari yang lain SUMPAH cakap aku tak tipu tak percaya boleh X-RAY hati tengok aku rela...Tapi Dia mendesak aku suruh aku STOP SMOKING Adeess Nie yang aku lemah Really member aku cakap kalau kita berhenti rokok kita dapat banyak Penyakit Kalau kita HISAP pon dapat Penyakit AKU SARANKAN BUDAK BUDAK YANG KAT LUAR SANA JANGAN LAH TIRU ABANG.padah seumur hidup nanti duit pon labur kat situ je.Ingat jangan gatal nak test sepam dua ke ape ke..Sekali korang test Merana Seumur hidup.Okay Enough. aku nak cakap pasal dia nie aku kenal dia pon dari Form 2 aku baru kenal dia 11 bulan sebab bulan 12 tak habis lagi.Insyallah kalau allah Izinkan aku beri aku kekuatan nak berhenti rokok aku akan Cuba.
SEKIAN.