Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Tuesday

The Newest ONE





Sape erk awek kat atas nie? haihh ni awek baru aku.Untuk menampal balek kelukaan hati aku yang terluka nie aku perlu cari pengganti.It's okay la mungkin aku ngan ninie tak boleh lama kot.Setiap kejadian ada hikmahnya kan? Nama awek kat atas nie Zira kalau kat fb nama dia Zira Husna search la erk ok la dia nie. Ada ciri ciri yang aku nak sangat sangat. Apa ciri ciri aku tu erk? Ciri Ciri aku nak sangat sangat tu Awek aku pakai tudung masa keluar tangkap gambar aku suka awek cam tu.Aku paling benci awek yang jalan dada kedepan Mesti awek tu ingat Dada dia cantik tu sebab dia jalan dada kedepan macam amoi yang aku jumpa kat mcd ary tu.Okay Enough.Zira nie duduk dekat manjung.Bila lah aku nak jumpa dia ntah la Labu *ayat wawan Hahahah Okay lah setakat nie saje update untuk blog aku kali nie.

SEKIAN.