Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Thursday

You Forget Me?


Menangis aku tulis post nie..Sebenarnya aku memang dah anggap dia macam kawan baik aku dah mana mana aku pergi mesti aku ajak dia..Tak pernah sedetik pon aku lupakan dia..Tapi Kenapa Dia Lupa kat aku  ye la nak buat macam mana dia dah dapat membe lagy bagus dari aku kan..Aku nie sapelah nak kawan ngan die lagy..Tapi Serious Aku cakap aku sayang kau dah macam sayang seorang adik kat abang dah..Kenapa cepat sangat kau berubah ? Aku betul betul harap kau baca la post aku nie..Dan aku harap kau tak pernah lupakan aku...Lagi satu aku nak kau tau yang aku nie Tak pernah melupakan kau walau sedetik pon jam tu berdetik 
#ayat macam Keling. Sekian.