Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Tuesday

Alhamdulillah :')


Assalamualaikum semua.

Lepas berulang kali aku couple, clash, couple, clash. Alhamdulillah, aku couple balik dengan Ailin Azwin. Look fimiliar? Hehe, baguslah kalau perasan. Ye, aku pernah couple dengan Ailin dulu, two years ago. Tapi kekal sampai 2011 je, jodoh tak panjang, but aku redha dengan ujian Allah. Semalam, aku ajak dia couple balik, siapa sangka, dia terima. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah. Ailin, terima kasih terima Zul semula, Allah je tahu betapa seronoknya Zul lepas dapat respon positif dari Ailin. Zul janji, Zul akan jaga Ailin selama kita bersama, InsyaAllah. Again, thanks Ailin Azwin :)
  

P.S : Ini gambar masa hari Guru, and before couple.

Okay, ambil kesempatan, a thousand thanks to Tihah Zainal sebab tolong aku gubah balik blog aku untuk kali keberapa juta kali entah. Nanti aku belanja kasut Vans yang kau nak sangat tu, joking, nanti aku tumbuk perut kau bagi hilang sikit lemak. That's all, bye blogwalkers. Assalamualaikum.