Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Friday

Friends is Everything



Assalamualaikum. Ah lan WASAHLAN . Hmm aku sekarang ni ramai kawan. Terlalu ramai yang baik ada yang jahat ada. Yang setan pun ada. Tapi jenis aku senang korang baik dengan aku . Seribu kali aku boleh buat baik dengan korang. Kawan dengan budak JAHAT , SETAN ? Kawan tak pe kan ? Aku ni jenis freindly tak kesah semua aku kawan. Antara kawan aku yang paling . Wusha kat bawah ni

and not forget to

 Ni la antara kawan kawan aku yang. Bila aku susah ada je tolong aku . Bagi nasihat , Cacian , Makian. Tapi tak pa aku terima dengan seadanya. Dioranglah SAHABAT aku dunia akhirat . Aku SALUTE korang . Korang banyak buat aku HAPPY , TERBERAK , TERBERSIN semua . Allhamdulillah aku harap Hubungan PERSAHABATAN kita sampai ke Akhir Hayat INSYALLAH kan. Mana tahu salah sorang dari kawan kawan aku ni meninggal mana tau .Kentetuan ALLAH. Yang baik itu datang daripadanya . Yang  Jahat itu dari KELEMAHAN diri sendiri.

Panjangnya aku taip hari ni. Okay Times Up. Sampai sini aku Update ada masa aku Update . Bye all. Assalamualaikum