Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Saturday

New Year starting of my life



Hello All my  blog stalker :D dalam diam diam dah nak new year kan ? memang cepat masa berlalu. Aku rasa macam semalam aku darjah satu. Aku akan jadi PMR Candicate wahh mesti susah kan tak pa aku akan do the best for PMR aku nak kejar cita cita aku yang lama aku simpan dari aku darjah 4 Lama kan ? aku pun tak sangka.Apa azam korang ? Azam aku nak jadi yang terbaik antara yang terbaik bukan main lagi kan ? ok lah sampai sini dulu post aku ada masa aku post lagi. Tapi aku rasa aku dah jarang kot pegang laptop sebab aku nak study hard pada new year nie Bye SEKIAN.