Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Thursday

New Post . New Year




Assalamualaikum Seriously blog aku dah lama tak update dah berhabuk dah. Tahun nie dah 2012 kejap je kan   tahun nie jugak aku secara RASMI jadi PMR CANDICATE wah takut kot. PMR ? ada orang cakap lah PMR nie tak penting. Tapi bagi aku PMR terlampau penting PMR lah yang menentukan MASA DEPAN aku. Aku nak study HARD sebab nak masuk MTD ataupun Maktab Tentera Diraja. Apa kelebihanya ? Ha nie aku nak cerita. Kelebihan dia kalau korang masuk situ Dah sah sah Masa depan korang CERAH. Apa tak nya masuk masuk je dah dapat elaun. Sedikit sebanyak boleh lah aku TOLONG FAMILY aku. kan . Okay ENOUGH . Nie aku nak cerita New GF aku Nama dia MAISARAH aku sayang dia sangat sangat. Dia buat aku TERINGATKAN kepada EX aku yang paling aku SAYANG DORA. Time mula mula aku dapat COUPLE ngan Maisarah nak tau apa yang aku buat ? Tgk gambar kat bawah nie.

Macam tu lah Riaksi aku bila aku dapat COUPLE ngan maisarah. Cukup lah sampai sini dulu nanti aku update lagi bye bye.