Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Saturday

I'm Never Stop Loving You.


Assalamualaikum. time aku tulis post nie aku sedang menitis kan airmata aku. Sangat susah aku nak menitiskan air mata disebabkan perempuan. Dulu dora sekarang mai :'( aku betul aku cakap aku tak dek perempuan simpanan tapi dia tetap tak percaya aku. Aku hanya berserah kepada ALLAH apa yang aku cakap dia dah tak percaya aku. Aku betul betul mencintai dia aku taknak kehilangan dia. Aku tak nak kehilangan orang yang aku sayang. Kenapa mesti dia percaya budak tuh ? Kenapa ? aku. Ada saja yang tak suka tengok aku berbahagia. Kenapa aku ? aku hanya mau kasih sayang dari dia. Hanya itu yang aku harapkan. Aku tak terfikir langsung nak Simpan perempuan. Aku nak kau tahu aku terlampau sayangkan kau. Hanya keychain yang kau kasi kat aku tu. Pengubat rindu aku kat kau. Aku tak boleh lepaskan kau. Aku tak buat apa yang kau cakap. Tapi kenapa kau masih tak percaya aku? Kawan kawan aku menjadi saksi yang aku tak dek perempuan simpanan. Hanya kau yang aku sayang . Hanya kau yang aku cinta. Tapi kenapa kau tak percaya aku. Kau cakap kau sayang aku. Tapi kenapa kau mesti percaya kat budak yang kau tak kenal ? Kenapa kau percayakan orang luar dari BF kau sendiri. Aku Tak mampu hadapi bende nie sorang sorang. Aku memerlukan teman untuk aku belajar. Aku perlukan teman untuk aku Luahkan perasaan aku. Aku perlukan kasih sayang dari kau. Apa guna aku type panjang panjang kalau satu pun kau tak percaya aku. Aku Hanya Serahkan semua ini kepada ALLAH mudah mudahan ALLAH tunjukkan kebenaran kepada kau Insyallah. SEKIAN