Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Wednesday

Never repeat



Kesilapan lalu yang banyak memberi kesan negative kat aku. Dulu siapa je rapat dengan aku kali nie SORANG SORANG kawan aku lari dari aku. Hmm Kesilapan semua manusia pernah melakukan kesilapan tiada satu manusia pernah lari dari melakukan kesilapan. Tapi kesilapan aku sangat lah besar yang melibatkan maruah seseorang. Sumpah aku takkan ulang kesilapan yang lalu . Aku dah tutup buku tu aku dah BUKAK buku baru.Hmm aku tak sangka betul tak sangka dia yang aku anggap kawan baik pun lari dari aku sebab kesilapan aku . Aku tahu kesilapan aku tu susah orang nak lupa nak buat macam mana dah orang taknak lupa.Aku selalu rasa aku ni hina sangat.Bila kawan kawan aku lalu depan aku. Aku lari bukan sebab aku takut. Sebab aku rasa diri aku BETAPA HINANYA diri aku. Sekarang semua orang pandang aku SEBELAH MATA je sebab apa. Sebab kesilapan aku. Allhamdulillah sekarang aku dah mula berubah perlahan lahan aku berubah.Apa yang aku harapkan aku dapat kawan kawan yang aku sayang dulu. aku hanya nak kawan tanpa kawan siapalah aku kan? Betul ? sampai sini dulu aku update BLOG bye.