Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Tuesday

It's hard to say . But too many Question in my head


 Assalamualaikum guys. dah berhabuk dah blog aku . maklumlah dah nak pmr kan. Aku happy sekarang masaalah aku semua dah selesai. Akhirnya kawan kawan yang aku sayang sangat dah kawan dengan aku balek. 19 april 2012 aku rasa tarikh tu mesti aku akan ingat sampai bila bila nanti sebab itu lah kali pertama aku pergi GENTING. Mesti best kan . Ada banyak kawan kawan aku pergi terutama akak Zetty , jiehah . Dan kawan kawan aku yang lain Anas , Haikal , Nisa , Pika , Azmira nak sebut terlampau banyak tu je lah yang boleh aku sebut. Aku nak mintak jasa baik korang doa doakan lah Perjalanan kami selamat sampai dan Selamat balik. Okay Guys sampai sini aku update Blog lain masa , ada masa aku Update lagi keyh . Assalamualaikum.