Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Saturday

Ramadhan is coming dude!

ASSALAMUALAIKUM.

Bulan puasa? 

Oh bulan yang dinanti oleh semua manusia yang bergelar Islam. Sebab apa? Tentulah sebab kewajiban setiap umat Islam. Tapi bagi aku puasa tahun ni akan menjadi puasa yang sangat bermakna bagi aku. Sebab? Sebab tahun ni aku akan duduki PMR, dah tentu menjadi kelainan sebab aku kan nak PMR, kenalah banyak mintak pertolongan dari Allah. 

Dan tahun ni jugaklah raya yang paling tak best. Sebab lepas habis je cuti,  2, 3 Minggu study lepas tu exam PMR. Periksa yang paling bermakna bagi aku. Sebab dia boleh ambik sekali je tak macam SPM boleh amek banyak kali. Apa apa pun aku berusaha sedaya yang mungkin untuk mencapai cita cita aku. Sampai sini dulu lain kalu aku   Update kalau ada masa aku update lagi semoga berjumpa nanti. Oh ye dah nak dekat bulan puasa, aku ucapkan selamat berpuasa kepada semua manusia yang bergelar ISLAM. 





BRACE YOU SELF OKAY? 
(: Assalamualaikum :)