Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Saturday

Trial exam huh !


Assalamualaikum
Betul minggu depan minggu pecah pale . Sebab apa ? Sebab minggu depan trial P.M.R woo konfirm semua pelajar takut punya kan . siapa tak takut . Tapi tak apa aku akan cuba sedaya upaya aku . Selagi hayat dikandung badan aku akan terus berjuang *Ceh ayat macam dewan bahasa dan pustaka . Anyway aku ambik kesempatan ni jugak nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada umat manusia yang bergelar Islam btw Raya Tahun Nie akan menjadi raya yang Bermakna sebab . Raya Tahun ni lepas habis Raya je kena Focus kat P.M.R huh Pecah Pale sekali lagi. Aku ni belajar tak lah berapa pandai sangat tapi aku bersyukur aku duduk kelas nombor 2 . Tapi kalau kelas je nombor 2 tak bagus jugak kan ? Betul tak ? Okay lah setakat ni aku UPDATE blog ada masa aku UPDATE lagi okay ? Bye . Assalamualaikum