Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Tuesday

Free Exam

Assalamualaikum
yahoo akhirnya tamatnya Minggu Pecah kepala . Allhamdulillah kini tinggal nak tunggu keputusan je nya. Entah macam mana lah aku punya keputusan agaknya kan ? Last Paper semalam Sejarah Dengan KEMAHIRAN HIDUP. Wuuhh Tu pun pecah kepala jugak tu . Apa apa pun sekarang boleh la aku buat macam ni . 
HAHAHA boleh kan . Lagi kan ? Tak pa sekarang ni tunggu P.M.R betul je lepas tu boleh FREEDOOOMM tak lama Form 5 pecah kepala balik . Tak apa demi kebaikkan aku jugak tapi apa yang penting lepas habis Trial aku nak buat macam gambar atas ni dan kat bawah ni .

Wuhhuuu. Anyway sampai sini aku update dulu ye dah nak masuk sembahyang isyak dah ni bye. Assalamualaikum.