Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Monday

What's ?

Assalamualaikum, Pergh bukan main lama lagi aku tak update blog kan. Dah berhabuk gila babi dah ni . Tak apa ni aku baru nak update lagi . Firstly weyh ak sekarang tak macam dulu dah . Dulu bukan main lagi aku punya lah muram je kat sekolah. Tapi tetiba je datang mahluk ALLAH *weeee* dia datang kat aku dia bagi aku semangat dia inspirasi hidup aku . Ok aku mengaku memang aku suka dia . Lama weyh aku tunggu dia nak dekat 5 bulan jugak lah. Tapi bulan ni dia bagi aku peluang untuk aku buktikkan kat dia. Dia cakap kalau dia rasa bahagia dia teruskan. Kalau tak . Hmmmmm . And dari dulu sampai sekarang aku selalu ada masaalah . Betul lah kan orang cakap MANUSIA TAK PERNAH LARI KESILAPAN. And aku selalu sangat melakukan kesilapan. Tapi sekarang aku dah boleh tolak tepi semua masaalah disebab kan ada dia. aku jadi bahagia. Betul aku cakap kalau aku dapat dia aku jaga dia dengan penuh perasaan aku . Hmm. Eh dah masuk waktu solat asar . Okay guys sampai sini dulu Assalamualaikum.