Assalamualaikum, hai.
Zulhilmi B.Hisham's here,
Been living for seven-teen years on this planet,
And I'm proud to be a Muslim.
Do follow if you're interested.
*kenyet mata*
Forever Alone - Rage Face Comics

Tuesday

Lately never and Before (Pebenda Merapu )

Assalamualaikum . Hai we meet again . Dah bertahun aku tak update blog ni . Dah lama tinggal blog ni . Acctually aku sebenarnya nak cakap yang aku rindu lah jugak main blog ni . Sepanjang aku tak menulis kat blog ni macam macam sejarah hitam yang jadi dekat aku . Ada jugak kenangan manis tapi tak banyak lah . Hmm . Okay let's start aku sekarang hidup aman tenteram tak ada masaalah . Dan aku tak pernah buat masaalah dengan orang . Bila orang start buat masaalah dengan aku . Aku cuma diam dan tengok setakat mana dia boleh buat aku . *Part Sedih . Okay aku sekarang dah berpunya . Sebelum ni aku pernah kena game dengan perempuan . Ha kena game ? Seriously ? Memang seriouslah . Aku ni senang termakan janji perempuan . Aku ni senang percaya cakap perempuan . Tapi sekarang ni aku dapat wawa aku harap dia boleh jaga aku lah acctualy aku dah lama suka dia . Tapi entah macam mana aku boleh luah kat dia . Dalam diam pun dia suka aku nampak ? Permainannya ? Ha . Aku harap dia okay boleh jaga aku take care pasal aku . Walaupun dia baru FORM 1 tapi dia ni dah macam orang besar dah . Cuma dia pendek je dari aku hahaha. 
Sweet kan diorang ni ? wawa jom kita jadi macam ni ? Nak ? hahah . Kat bawah ni pulak gambar dia . Comel kan dia ? Tu lah sebab aku suka dia . Eiii geramnya rasa nak cubit pipi dia. 
Kan comel ileewwww. HAHHA . Okay lah guys sampai takat ni dulu lah . Kalau aku rajin aku UPDATE lah lagi . Aku sayang korang . I LOVE YOU. Byee . Assalamualaikum